
پیتر دراکر
💢نکته اول: انجام کارهای درست خیلی مهمتره از اینکه کارها به درستی انجام بشه.
💢نکته دوم: اگه به دنبال یک چیز جدید هستید باید انجام چیز قبلی رو متوقف کنید.
💢نکته سوم: هیچ چیز غیرمفیدتر از این نیست که اساسا” کاری رو که نباید انجام بدین به بهترین نحو انجام بدین.
💢نکته چهارم: چیزی بهبود پیدا می کنه که اندازه گیری بشه.
💢نکته پنجم: نتایج از تشخیص و عملیاتی کردن فرصت ها بدست می آیند نه از حل و فصل مشکلات.
💢نکته ششم: بسیاری از اوقات چیزی که مدیریت نامیده میشه فقط شامل مشکل کردن انجام کارهاست.
💢نکته هفتم:کسانیکه ریسک نمی کنند، معمولا در طی یکسال تقریبا” مرتکب دو اشتباه بزرگ می شوند و کسانی هم که ریسک می کنند معمولا در هر سال تقریبا” مرتکب دو اشتباه بزرگ می شن.
💢نکته هشتم: مدیریت یعنی انجام کارها به درستی در حالیکه رهبری یعنی انجام کارهای درست.
مطالب بیشتر
چرا خرده فروشان در اتخاذ تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته شکست می خورند؟
رويكرد سيستمي چیست و چه مزایایی دارد؟
مهارتهای کلیدی دهگانه در افق 2020